מחפש פרילנסרים ב- אדריכלות ועיצוב פנים?

מאמרים בתחום אדריכלות ועיצוב פנים

מחפשים אדריכלים ו/או מעצבי פנים לפרוייקטים שונים? אין בעיה! באתר XPlace מעל 500 אדריכלים ומעצבי פנים פרילנסרים שישמחו לעזור לכם!

Fascinating Crib Bedding is Takes You Baby to Dreamland

Making the parents worry-free from general situations this cot bedding also help in developing kids’ mental state with its ultra-modern prints. They are available in a variety in variety of sizes, styles and textures at bathmat warehouse but best thing is that they perfectly suit any given space.

10 טיפים למשפצי דירה

טיפים למשפצי דירה, ארנונה, מחיר, איטום, מידות, קרמיקה, ריצוף, דלתות, אלומניום, סורגים, טיח .

Interior Decorating Home Staging Tips

מאת: John Whitfield
Learn some home stating tips that will attract buyers and help you sell your home. These interior decorating tips focus on the inside of your home.

שופינג אונליין ; אלי אקספרס

מאת: S.T design
כחלק מהמסע שלנו כמעצבות פנים תכננו ועיצבנו דירה מהממת עבור המעצבת שני, השותפה בS.T design ובעלה מתן גואטה. לשני ומתן היה חזון ברור וידוע מראש כיצד הבית יראה מבחינת סגנון עיצובי, מהם הקווים המנחים, ומי יהיו אנשי המקצוע שיעזרו להשיג את המטרה. אך שאלה אחת מאוד קריטית ומשמעותית להמשך התהליך נשארה פתוחה, מהו התקציב?

מאלי אקספרס ועד זארה הום - סיפורה של דירה

מאת: S.T design
בעלת הדירה, שני גואטה, היא מעצבת פנים והנדסאית אדריכלות במקצועה ושותפה של מעצבת הפנים, תהילה כהן בסטודיו S.T design לעיצוב פנים. כאשר שני ומתן קנו את הדירה, מבעד להזנחה והחללים הקטנים מיד ראו בה פוטנציאל להפוך אותה לבית חם, נעים ומפנק עם אופציה לחלל פתוח, רחב ומזמין. מטרת השיפוץ הייתה לחדש את הבית שיהיה מקום שכייף לגור בו ויתאים לצרכיהם כזוג צעיר.

Spending Time in The Green Room: The Exciting Furniture Built From Waste

מאת: Mary Kovalchuk
There's a growing market for sustainable design in this day and age, and it's one that's getting richer and more exciting each day

Smart Kitchen Gadgets that are Actually Worth the Hype

מאת: Emma Joyce
Learn how to include technology into your home.

המרכיבים שלא שואלים עליהם לפני רכישת בית - וכדאי שתשאלו

מאת: COIN.INC
רובנו, ברגע מסויים בחיינו, עומדים לפני רכישת בית. הבית הזה, הוא אחד הדברים היקרים ביותר, שנרכוש במהלך חיינו ואנו מצפים לתמורה בהתאם. אנחנו לא תמיד מודעים לאלמנטים חשובים שיש לקחת בחשבון בבואנו לבצע את ההחלטה החשובה בחיינו.

Great Ways to Decorate With Plants

מאת: Emma Joyce
Many people forget about garden design when they renovate their house. This can be a great space to spend time with family.

פותחים מסעדה בישראל

מאת: Johnny Max
ענף המסעדנות מושך אליו יזמים רבים המנסים את מזלם, יש שמצליחים לשבור את המשוואה ואחרים לא צולח להם מזלם. הענף מגלגל מחזורים של מעל מיליארדי שקלים בשנה, הקמת מסעדה דורשת תכנון על ידי יועץ מזון..

מרחבים מושכי פרפרים

מאת: כותבת
המאמר מספר על חברת "פרפרים בראש" העוסקת בהקמת מרחבים מושכי פרפרים. המאמר מתאר מעט את ההיסטוריה של הקמת החברה ונותן טיפים והנחיות לחובבי גינון - כיצד להקים מרחב כזה בעצמם, תוך הדגשת היתרונות להקמת מרחב כזה.

המדריך לשיפוץ דירה

מתכננים שיפוץ בבית? כדאי לכם לדעת ולקרוא עד הסוף שיפוץ יכולה להיות חוויה מורטת עצבים, במיוחד אם נבחרו אנשי מקצוע שמתחמקים מהבטחותיהם. להלן המדריך לשיפוץ הבית

5 Interior Design Accreditations & Courses You Should Pursue in 2018

מאת: Mary Kovalchuk
Whether you're looking to establish yourself in the world of interior design or aiming to gain the relevant qualifications to support your capabilities, achieving a door-opening professional accreditation could be just what you need.

דלתות הקדמי הם דרך קלה ומהירה כדי לשפר את המראה של הבית שלך

ישנן מגוון דרכים לשפר את המראה של הבית שלך אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא לשנות / להחליף את הדלת הקדמית שלך. הדלתות הקדמיות הן הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה מתקרב לבית ולעתים קרובות יותר מאשר אתה לא תהיה הליכה דרך הדלת הזאת לפחות פעם ביום.

Splendid Traits Of Luxury Homes In San Miguel de Allende

Luxury homes in San Miguel de Allende is all about classy lifestyle. In the past few years, real estate San Miguel de Allende have stepped ahead to give buyers wide options than before. These houses come equipped with extraordinary features grabbing the attention of huge consumer base.

Israel Water bus תחבורה ימית בישראל (.eng)

מאת: Alex B
זה מדהים למה זה לא נעשה עדיין. במאמר זה ניתן ללמוד על תחבורה ימית שיכולה לשפר משמעותית את התשתית בישראל ולהעלות את רמת החיים. למרות התנאים הגיאוגרפיים והדמוגרפיים המתאימים, עדיין אין במדינת ישראל תחבורה ציבורית ימית. מאמר באנגלית.

הקמת חנות בגדים – צ'ק ליסט

בשעה טובה החלטתם לפתוח חנות בגדים,  מצאתם את המקום המושלם, גיבשתם קונספט, ערכתם תוכנית עסקית ובדיקת כדאיות ואף איתרתם מקורות לרכש ועדיין ישנם נושאים מהותיים שחובה עליכם לקחת בחשבון ולתכנן מראש....

האם כדאי לפתוח חנות בשוק תחרותי ?

יזמים רבים יש חלום להקים חנות קמעונאית, הם יודעים בדיוק אך תראה החנות, ומה הם ימכרו. עבורם זה מימוש של חלום  שיש בו חזון והגשמה עצמית, הם מאמינים שהצרכן יקנה מהם את המוצר אם רק יגיע אליהם לחנות, הם גם בטוחים שהמוצר שלהם זה בדיוק מה שהצרכן צריך . 

פרילנסר לאדריכלות ועיצוב פנים

פרילנסר הנדסאי אדריכלות לחצי משרה/משרה מלאה, למשרד בבאר שבע.

ניקיון משרדים

מאת: גן בטוח
בעל עסק/פרילנסר/בעל חברה? המראה של העסק שלך משפיע על העובדים והלקוחות. Mor-clean  ניקיון משרדים תדאג לכך שחזות המשרד שלך תהיה מקצועית ויסודית.
תוצאות 141 - 160
« לעמוד הקודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 לעמוד הבא »